دستگاه حضور و غیاب گرگان

شرکت مهرپویان کهکشان رایانه (ثبت 50737) با نام تجاری مهرکیا از سال 92 در شهر گرگان شروع به فعالیت نمود. مهرکیا در زمینه تولید و ارائه سیستم‌های یکپارچه کنترل تردد، نرم‌افزار جامع حضور و غیاب و حقوق و دستمزد است. در زمینه تولید نرم افزار و فروش انواع دستگاه های حضور و غیاب و حقوق و دستمزد و کنترل ترد فعالیت می نماید. هم اکنون مهرکیا مفتخر است به تمامی شهرهای ایران از طریق نمایندگان فعال خود به مشتریان خود خدمت رسانی کند.

دستگاه حضور و غیاب
دستگاه حضور و غیاب در گرگان

 شرکت مهرکیا بـرای سفارش خرید و مشاوره رایگان در شهر گرگان پاسخگوی شماست.

همراه با نسخه نرم افزار حضور و غیاب ویسمن بصورت رایگان
18 ماه گارانتی دستگاه و 4 سال گارانتی سنسور
10 سال
خدمات پس از فروش
یک سال
پشتیبانی نرم افزار
ارسال رایگان دستگاه
به سراسر ایران

مشتریان گرگانی مهرکیا

معرفی شهر گرگان

شهر گرگان مرکز استان گلستان یکی از شهرهای بسیار زیبای شمال کشور است و در قسمت شرقی شمال ایران قرار گرفته است. شهر گرگان از لحاظ اقلیم طبیعی، دارای ۳ ناحیه مختلف جلگه ای، کوهپایه ای و کوهستانی است. البته نام شهرستان گرگان از اول این نبود و تا سال ۱۳۱۶ استرآباد نام داشت. بر اساس شواهد تاریخی موجود سابقه سکونت در این شهر به بیش از ۶ هزار سال پیش می رسد. شهر گرگان در حال حاضر بیش از ۴۰ درصد از جمعیت را در داخل شهر و نزدیک به ۳۰ درصد جمعیت دیگر را در روستاهای خود جای داده است. شهر گرگان دارای منابع سفره های زیرزمینی بسیار زیادی است که توسط قنات ها و چاه های مختلف از آن بهره برداری می شود. گرگان از لحاظ گردشگری شهری کاملأ گردشگرپذیر است و در فصل های آفتابی سال نیز به یکی از شلوغ ترین مناطق کشور تبدیل می شود. البته آب و هوای بسیار خوب گرگان در این شلوغی و توریست پذیری شهر گرگان بی تاثیر نبوده است. آب و هوای گرگان از نوع معتدل مدیترانه ای است، اما در برخی از نقاط که از دریا دور است، آب و هوای نیمه بیابانی و گرمی دارد. از لحاظ اقتصادی شهر گرگان هم اقتصاد سنتی دارد و هم از اقتصاد ماشینی بهره می برد. در این شهر واحدهای زیادی از خدمات توریستی و فرهنگ شهری مستقر بوده و در حال فعالیت می باشند. هتل های مختلف، مجتمع های تفریحی، بیمارستان ها و مراکز درمانی، رستوران های مختلف و همچنین مجتمع های دانشگاهی از جمله واحدهای خدمت رسان به مردم در این شهر هستند.

دستگاه حضور و غیاب گرگان

مهرکیا تخصصی ترین مرکز ارائه دهنده انواع دستگاه های ساعت زني و حضور و غياب سازگار با نرم افزار ويسمن در استان گلستان و شهر گرگان است.

شرکت مهرکیا ارائه دهنده انواع دستگاه های حضور و غیاب کارتی، اثر انگشت و تشخیص چهره با قابلیت های گوناگون مهرکیا بیش از 5 سال سابقه در تولید نرم افزار حضور و غیاب و حقوق دستمزد یکپارچه را دارد و بیش از 1200 مشتری در سراسر ایران را پشتیبانی می کند. شرکت مهرکیا اولین ارائه کننده نرم افزار حضور و غیاب مبتنی بر GPS در ایران نرم افزار ویسمن با محیطی ساده کارا و پویا با دسترسی سریع به قابلیت ها امکان برقرار ارتباط با ۹۶ مدل دستگاه موجود در بازار (مدل های سازگار با نرم افزار) ** پشتیبانی خوب را با مهرکیا تجربه نمایید ** مهرکیا ارائه دهنده انواع دستگاه های حضور و غیاب در گرگان تولیدکننده انواع درب باز کن سیستم های تجهیزاتی هوشمند در سراسر ایران
دستگاه حضور و غیاب کارتی ، اثر انگشت و تشخیص چهره        ارسال برای کلیه نقاط استان گلستان و شهر گرگان به صورت رایگان مهرکیا ارائه دهنده انواع دستگاه های حضور و غیاب :
  1.  کارتی ( قابلیت تعریف 10000 کارت)
  2. دستگاه های کارتی و اثر انگشت با امکانات متفاوت
  3. دستگاه های کارتی و تشخیص چهره با 2 دوربین مادون قرمز برای شناسایی سه بعدی و در نور کم
  4. دستگاه های کارتی، اثر انگشت و تشخیص چهره با قابلیت گزارشات لحظه ای ورود و خروج Web control و قابلیت Access Control و باطری داخلی کلیه دستگاه ها قابلیت اتصال به باطری خارجی را دارا می باشد.

کلیه دستگاه ها دارای امکانات زیر می باشد :

** یک سال گارانتی تعمیر و تعویض قطعه به همراه 10 سال خدمات پس از فروش **

** نرم افزار رایگان حضور و غیاب و حقوق دستمزد با پرسنل نامحدود **

** ارائه یک سال پشتیبانی رایگان به مشتریان عزیز **

** همراه با فایل های آموزشی نصب و راه اندازی ، ربات ، ویدیو های آموزشی**

مهرکیا با 5 سال سابقه تولید در نرم افزار حضور و غیاب و حقوق دستمزد یکپارچه وب ویندوز اندروید و IOS

سایت اختصاصی نرم افزار

Http://www.vismanIT.com

مهرکیا با نصب بیش از هزار دستگاه حضور و غیاب در سازمانها و ارگان ها، ارائه انواع دستگاه کنترل تردد و حضور و غیاب مخصوص ادارات و سازمانها، دستگاه حضور و غیاب مخصوص مدارس، دستگاه حضور و غیاب مخصوص کارخانه ها و کارگاه ها، دستگاه حضور و غیاب دفاتر و شرکتها در سراسر کشور پیشتاز است.

خدمات پس از فروش مهرکیا

لیست قیمت دستگاه های حضور و غیاب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید هریک از دستگاه های حضور و غیاب با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. شماره تماس :     09120405047     –   09120405057