دستگاه حضور و غیاب در کرمانشاه

کرمانشاه | دستگاه حضور و غیاب کرمانشاه

معرفی شهر کرمانشاه

کرمانشاه نهمین شهر پرجمعیت و یکی از کلان‌ شهرهای ایران و مرکز استان کرمانشاه است. این شهر بزرگترین شهر کردنشین و پرجمعیت ‌ترین شهر در منطقه مرکزی باختر ایران است و از شهرهای تاریخی و فرهنگی ایران به شمار می آید.

این شهر اگرچه قدمتی به درازای تمدن دارد، اما در تمام طول تاریخش به شکل شهر نبوده و هویت کنونی آن از زمان قاجار به وجود آمده است. بر اساس پژوهش ‌های باستان ‌شناسی زندگی انسان‌ ها در این منطقه، قدمتی بیش از 100 هزار سال دارد. کرمانشاه برای اولین بار در زمان هخامنشیان شهر شد که در آن زمان کامبادن نام داشت.

کرمانشاه از شهرهای زیبا و خوش آب ‌و هوای غرب کشور است. این شهر با عنوان گهواره تمدن و نگین گردشگری ایران شناخته می شود، چون علاوه بر قدمت بالای فرهنگی آن، از طبیعتی غنی نیز برخوردار است. این شهر دارای آب ‌و هوای معتدل مدیترانه‌ ای است و چهار فصل سال در آن کاملاً متمایز و قابل تشخیص هستند. طبیعت کوهستانی و معتدل باعث شده کرمانشاه دارای مراتع غنی و جنگل ‌های فراوان باشد.

شهر کرمانشاه یکی از شاهراه ‌های ارتباطی خاور و باختر و کهن‌ ترین راه گذر از ایران به میان ‌رودان است که از شمال به کوه فرخشاد، از شمال باختری به کوه تاق ‌بستان و از جنوب به سفید کوه ختم می شود.

دستگاه حضور و غیاب کرمانشاه

مهرکیا با بیش از 5 سال سابقه در تولید نرم افزار حضور و غیاب حقوق و دستمزد یکپارچه و پشتیبانی بیش از 1200 مشتری در سراسر ایران

شرکت مهرکیا تخصصی ترین مرکز ارائه دهنده انواع دستگاه های حضور و غیاب و تولید کننده نرم افزار حضور و غیاب ویسمن قابل نصب بر روی ویندوز اندروید و iOS در استان کرمانشاه و شهرستان های آن است.

مهرکیا ارائه دهنده دستگاه های حضور غیاب در مدل های کارتی، اثر انگشت و تشخیص چهره با منوی کاملا فارسی و بسیار ساده با قابلیت های گوناگون

 

مهرکیا اولین ارائه کننده نرم افزار حضور و غیاب مبتنی بر GPS در ایران

** پشتیبانی خوب را با ما تجربه نمایید **

مهرکیا ارائه دهنده انواع درب باز کن سیستم های تجهیزاتی هوشمند و دستگاههای حضور و غیاب در استان کرمانشاه و سراسر ایران

دستگاه حضور و غیاب کارتی ، اثر انگشت و تشخیص چهره        ارسال برای کلیه نقاط کرمانشاه به صورت رایگان

کلیه دستگاه های حضور و غیاب مهرکیا دارای یک سال گارانتی تعمیر و تعویض قطعه و نرم افزار حضور و غیاب ویسمن رایگان (قابل نصب بر روی ویندوز اندروید IOS) می باشد

 

** یک سال گارانتی **

** یک سال پشتیبانی رایگان **

**نرم افزار رایگان حضور و غیاب و حقوق دستمزد با پرسنل نامحدود **

** همراه با فایل های آموزشی نصب و راه اندازی _ ربات _ ویدیو های آموزشی **

با 5 سال سابقه تولیددر نرم افزار حضور و غیاب حقوق دستمزد یکپارچه وب ویندوز اندروید وIOS (سازگار با 96 مدل دستگاه موجود بازار)

سایت اختصاصی نرم افزار

Http://www.vismanIT.com

خدمات پس از فروش مهرکیا

و نصب بیش از هزار دستگاه حضور و غیاب در سازمانها و ارگان ها، ارائه انواع دستگاه کنترل تردد و حضور و غیاب مخصوص ادارات و سازمانها، دستگاه حضور و غیاب مخصوص مدارس، دستگاه حضور و غیاب مخصوص کارخانه ها و کارگاه ها، دستگاه حضور و غیاب دفاتر و شرکتها

لیست قیمت دستگاه های حضور و غیاب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان خرید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

شماره تماس : 09120405047 – 09120405057

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

فهرست عناوین