دستگاه حضور و غیاب کرج

شرکت مهرپویان کهکشان رایانه (ثبت 50737) با نام تجاری مهرکیا از سال 92 در شهر کرج شروع به فعالیت نمود. مهرکیا در زمینه تولید و ارائه سیستم‌های یکپارچه کنترل تردد، نرم‌افزار جامع حضور و غیاب و حقوق و دستمزد است. در زمینه تولید نرم افزار و فروش انواع دستگاه های حضور و غیاب و حقوق و دستمزد و کنترل ترد فعالیت می نماید. هم اکنون مهرکیا مفتخر است به تمامی شهرهای ایران از طریق نمایندگان فعال خود به مشتریان خود خدمت رسانی کند.

دستگاه حضور و غیاب
دستگاه حضور و غیاب در کرج

 شرکت مهرکیا بـرای سفارش خرید و مشاوره رایگان در شهر کرج پاسخگوی شماست.

همراه با نسخه نرم افزار حضور و غیاب ویسمن بصورت رایگان
18 ماه گارانتی دستگاه و 4 سال گارانتی سنسور
10 سال
خدمات پس از فروش
یک سال
پشتیبانی نرم افزار
ارسال رایگان دستگاه
به سراسر ایران

مشتریان کرجی مهرکیا

معرفی شهر کرج

شهر کرج مرکز استان البرز و یکی از کلان شهرهای ایران است. کرج یکی از شهرهای کوهپایه‌ ای ایران است که در دامنه رشته کوه های البرز واقع شده ‌است. این شهر پس از تهران، اصفهان و مشهد به عنوان چهارمین شهر پرجمعیت ایران به شمار می آید. موقعیت ارتباطی کرج و نزدیکی به پایتخت و نیز ظرفیت های اقلیمی آن، مهاجران زیادی را به این شهر جذب کرده است، به گونه ای که کرج را اولین شهر مهاجرپذیر ایران بر می شمارند و پس از تهران بزرگ‌ ترین شهر مهاجرپذیر ایران است. جمعیت این شهر نسبت به سایر شهرهای بزرگ ایران جوان ‌تر است. نام کرج از اصطلاح کراج گرفته شده و به معنی خبررسانی با روشن کردن آتش می باشد. کرج در زمان های گذشته روستایی ییلاقی با آب و هوای بسیار عالی بوده و به دلیل داشتن مناظری زیبا و طبیعی بکر شهرت خاصی داشته است. این شهر همچنین جاذبه های طبیعی فراوانی از جمله جاده چالوس- کرج، باغ سیب مهر شهر کرج، مجموعه سد امیر کبیر، پیست اسکی خور، پیست موتور کراس حصارک را دارد. پیست اسکی دیزین که اولین و مهمترین پیست اسکی کشور است در این شهر واقع شده است.

دستگاه حضور و غیاب کرج

مهرکیا تخصصی ترین مرکز ارائه انواع دستگاه های حضور و غیاب و ACCESS CONTROL

و تولید کننده نرم افزار حضور و غیاب ویسمن با محیطی ساده کارا وپویا

مهرکیا ارائه دهنده دستگاه های ساعت زنی و حضور و غیاب در انواع مدل های کارتی، اثر انگشت و تشخیص چهره سرعت تشخیص چهره و اثر انگشت دستگاه ها در کمتر از صدم ثانیه شرکت مهرکیا بیش از 5 سال سابقه در تولید نرم افزار حضور و غیاب حقوق دستمزد یکپارچه دارد و بیش از 1200 مشتری در سراسر ایران را پشتیبانی می کند. مهرکیا اولین ارائه کننده نرم افزار حضور و غیاب مبتنی بر GPS در ایران نرم افزار حضور و غیاب ویسمن همراهی مطمئن برای شما در اداره کار بیمه و مالیات است مهرکیا تولیدکننده انواع درب باز کن سیستم های تجهیزاتی هوشمند و دستگاه حضور و غیاب در کرج و سراسر ایران ** پشتیبانی کامل را با ما تجربه کنید**
دستگاه حضور و غیاب کارتی ، اثر انگشت و تشخیص چهره        ارسال برای کلیه نقاط استان البرز و شهر کرج به صورت رایگان
  1.  دستگاه های کارتی و اثر انگشت و تشخیص چهره با 2 دوربین مادون قرمز برای شناسایی سه بعدی و در نور کم (مناسب مشاغلی که نمی توانند از اثر انگشت استفاده کنند)
  2.  دستگاه های کارتی، اثر انگشت و تشخیص چهره با قابلیت گزارشات لحظه ای ورود و خروج Web control و قابلیت Access Control
  3. باطری داخلی کلیه دستگاه ها قابلیت اتصال به باطری خارجی را دارد.

تمامی دستگاه های حضور و غیاب مهرکیا یک سال گارانتی تعمیر و تعویض قطعه و 10 سال خدمات پس از فروش دارد.

به همراه نرم افزار حضور و غیاب ویسمن رایگان نسخه پایه با ثبت پرسنل نامحدود (قابل نصب بر روی ویندوز اندروید IOS)

**یک سال پشتیبانی رایگان **

** همراه با تمامی دستگاه ها ارائه فایل های آموزشی نصب و راه اندازی، ربات، ویدیو های آموزشی **

نرم افزار حضور و غیاب حقوق دستمزد یکپارچه وب ویندوز اندروید و IOS سازگار با 96 مدل دستگاه موجود بازار

سایت اختصاصی نرم افزار

Http://www.vismanIT.com

مهرکیا با نصب بیش از هزار دستگاه حضور و غیاب در سازمانها و ارگان ها، ارائه انواع دستگاه کنترل تردد و حضور و غیاب مخصوص ادارات و سازمانها، دستگاه حضور و غیاب مخصوص مدارس، دستگاه حضور و غیاب مخصوص کارخانه ها و کارگاه ها، دستگاه حضور و غیاب دفاتر و شرکتها در سراسر کشور پیشتاز است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. شماره تماس :  09120405047  –  09120405057