دستگاه حضور و غیاب شهرکرد

شرکت مهرپویان کهکشان رایانه (ثبت 50737) با نام تجاری مهرکیا از سال 92 در شهر شهرکرد شروع به فعالیت نمود. مهرکیا در زمینه تولید و ارائه سیستم‌های یکپارچه کنترل تردد، نرم‌افزار جامع حضور و غیاب و حقوق و دستمزد است. در زمینه تولید نرم افزار و فروش انواع دستگاه های حضور و غیاب و حقوق و دستمزد و کنترل ترد فعالیت می نماید. هم اکنون مهرکیا مفتخر است به تمامی شهرهای ایران از طریق نمایندگان فعال خود به مشتریان خود خدمت رسانی کند.

دستگاه حضور و غیاب
دستگاه حضور و غیاب در شهرکرد

 شرکت مهرکیا بـرای سفارش خرید و مشاوره رایگان در شهرکرد پاسخگوی شماست.

همراه با نسخه نرم افزار حضور و غیاب ویسمن بصورت رایگان
18 ماه گارانتی دستگاه و 4 سال گارانتی سنسور
10 سال
خدمات پس از فروش
یک سال
پشتیبانی نرم افزار
ارسال رایگان دستگاه
به سراسر ایران

معرفی شهرکرد

​​​​​​​​​​​شهرکرد مرتفع ترین مرکز استان ایران، یکی از شهرهای غربی کشور و مرکز  استان چهارمحال و بختیاری است که در قدیم دهکرد نام داشت و در قرن هفتم هجری تحت سلطه‌ اتابکان فارس و لرستان بود. سپس در شهریور ماه سال 1314 خورشیدی با افزایش جمعیت به شهر تبدیل شد و از آن پس شهرکرد نامیده شد. واژه “کرد” در لغت به معنای گله‌ داری است و ریشه‌ آن به شغل اصلی ساکنین این منطقه بر می ‌گردد که به‌ دلیل سرسبزی منطقه و مراتع غنی، اغلب گله دار (رمه دار) بوده ‌اند. شهرکرد اقلیم نیمه مرطوب معتدلی با تابستان ‌های معتدل و زمستان‌ های بسیار سرد دارد. این شهر در اوایل بهار نیز هنوز حال و هوای زمستان را دارد. نژاد مردم شهرکرد، لر بختیاری است اما زبان مردم شهرکرد فارسی با لهجه است که در آن واژه‌ های بختیاری و لری وجود دارد. بختیاری ‌ها مردمانی ویژه هستند و هر بخش از زندگی آن‌ ها با هر جای دیگر در ایران تفاوت ‌هایی دارد. البته به طور کلی ایران کشور تنوع ‌های حیرت ‌آور است. چه طبیعت و چه فرهنگ ایرانی ‌ها پر از جذابیت است، اما در این میان ایل بختیاری‌ ها و مردمان شهرکرد تفاوت‌ های متنوع تری نسبت به سایر مردمان ایران دارند.

دستگاه حضور و غیاب شهرکرد

مهرکیا تخصصی ترین مرکز ارائه دهنده انواع دستگاه های حضور و غیاب و دستگاه های ساعت زنی و تولید کننده نرم افزار حضور و غیاب ویسمن در استان چهارمحال و بختیاری و شهرکرد است.

شرکت مهرکیا اولین ارائه کننده نرم افزار حضور و غیاب مبتنی بر GPS در ایران با بیش از 5 سال سابقه در تولید نرم افزار حضور و غیاب حقوق دستمزد یکپارچه با محیطی ساده، کارا و پویا با دسترسی سریع به قابلیت ها و پشتیبانی بیش از 1200 مشتری در سراسر ایران ارائه دهنده دستگاه های حضور و غیاب سازگار با نرم افزار حضور غیاب اندروید و ios ویسمن در انواع مدل های کارتی، اثر انگشت و تشخیص چهره سرعت تشخیص چهره و اثر انگشت دستگاه های حضور و غیاب در کمتر از صدم ثانیه مهرکیا تولیدکننده انواع درب بازکن سیستم های تجهیزاتی هوشمند و ارائه دهنده انواع دستگاه حضور و غیاب در شهرکرد و سراسر ایران

** با ما پشتیبانی خوب را تجربه کنید **

دستگاه حضور و غیاب کارتی ، اثر انگشت و تشخیص چهره        ارسال برای کلیه نقاط استان چهارمحال و بختیاری و شهرکرد به صورت رایگان مهرکیا ارائه کننده انواع دستگاه های حضور و غیاب و ACCESS CONTROL در انواع مدل های دستگاه های کارتی ( قابلیت تعریف 10000 کارت)، اثر انگشتی با امکانات متفاوت، تشخیص چهره با 2 دوربین مادون قرمز برای شناسایی سه بعدی و در نور کم و دستگاه های کارتی، اثر انگشت و تشخیص چهره با قابلیت گزارشات لحظه ای ورود و خروج Web control و قابلیت Access Control کلیه دستگاه دارای یک سال گارانتی و نرم افزار حضور و غیاب ویسمن رایگان (قابل نصب بر روی ویندوز اندروید IOS) می باشد. نرم افزار حضور و غیاب ویسمن همراهی مطمئن برای شما در اداره کار بیمه و مالیات می باشد.

** یک سال گارانتی تعمیر و تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش**

** یک سال پشتیبانی رایگان **

**نرم افزار رایگان حضور و غیاب و حقوق دستمزد ویسمن با ثبت پرسنل نامحدود **

** همه دستگاه ها همراه با فایل آموزشی نصب و راه اندازی ، ربات و ویدیو های آموزشی **

 ** باطری داخلی تمامی دستگاه ها قابلیت اتصال به باطری خارجی را دارد **

خدمات پس از فروش مهرکیا

مهرکیا دارای 5 سال سابقه تولید در نرم افزار حضور و غیاب حقوق دستمزد یکپارچه وب ویندوز اندروید و IOS

امکان برقراری ارتباط با ۹۶ مدل دستگاه موجود در بازار (مدل های سازگار با نرم افزار)

سایت اختصاصی نرم افزار

Http://www.vismanIT.com

مهرکیا افتخار نصب بیش از هزار دستگاه حضور و غیاب در سازمانها و ارگان ها، ارائه انواع دستگاه کنترل تردد و حضور و غیاب مخصوص ادارات و سازمانها، دستگاه حضور و غیاب مخصوص مدارس، دستگاه حضور و غیاب مخصوص کارخانه ها و کارگاه ها، دستگاه حضور و غیاب دفاتر و شرکتها در سراسر ایران را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید محصولات و دستگاه های حضور و غیاب مهرکیا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. لیست قیمت دستگاه های حضور و غیاب                             شماره تماس :  09120405047  –  09120405057

مشتریان شهرکردی مهرکیا