دستگاه حضور و غیاب بوشهر

شرکت مهرپویان کهکشان رایانه (ثبت 50737) با نام تجاری مهرکیا از سال 92 درشهر بوشهر شروع به فعالیت نمود. مهرکیا در زمینه تولید و ارائه سیستم‌های یکپارچه کنترل تردد، نرم‌افزار جامع حضور و غیاب و حقوق و دستمزد است. در زمینه تولید نرم افزار و فروش انواع دستگاه های حضور و غیاب و حقوق و دستمزد و کنترل ترد فعالیت می نماید. هم اکنون مهرکیا مفتخر است به تمامی شهرهای ایران از طریق نمایندگان فعال خود به مشتریان خود خدمت رسانی کند.

دستگاه حضور و غیاب
دستگاه حضور و غیاب در بوشهر

 شرکت مهرکیا بـرای سفارش خرید و مشاوره رایگان در شهر بوشهر پاسخگوی شماست.

همراه با نسخه نرم افزار حضور و غیاب ویسمن بصورت رایگان
18 ماه گارانتی دستگاه و 4 سال گارانتی سنسور
10 سال
خدمات پس از فروش
یک سال
پشتیبانی نرم افزار
ارسال رایگان دستگاه
به سراسر ایران

مشتریان بوشهری مهرکیا

معرفی شهر بوشهر

بندر بوشهر مرکز استان بوشهر از جنوبی ‌ترین شهرهای کشور و در همسایگی خلیج فارس است. همسایگان این استان از شمال قسمتی از استان خوزستان و استان کهگیلویه و بویراحمد، از شرق استان فارس، از جنوب و غرب خلیج فارس و از جنوب شرق قسمتی از استان هرمزگان است. نام بوشهر در کتاب‌ ها و اسناد تاریخی، با نام ‌های مختلفی مانند «رام اردشیر»، «ابوشهر»، «لیان» و «ریشهر» نیز به ثبت رسیده‌ است. این شهر دارای دو موقعیت طبیعی کوهستانی و جلگه‌ ای است و زمستان ‌هایی خنک و تابستان‌ هایی گرم و مرطوب دارد. بوشهر  دارای آب و هوای گرم و خشک است، ولی در نواحی ساحلی آب و هوای گرم و مرطوب حاکم است. مجاورت این بندر با خلیج‌ فارس و دارا بودن کیلومترها ساحل موجب شده تا موقعیت استراتژیکی این شهر اهمیت ویژه ای پیدا کند و به همین علت است که از دیرباز برای احداث پایگاه دریایی و بندرگاه مورد توجه بوده است. بندر بوشهر را به خاطر داشتن ذخایر عظیم نفت و گاز پایتخت انرژی ایران نام نهاده اند. بوشهر به دلیل عواملی مانند صیادی، وجود نیروگاه اتمی، کشتی سازی و صادرات رونق اقتصادی فراوانی گرفته‌ است. این بندر از اولین مراکزی بود که دارای صنعت چاپ سنگی شد و همچنین بعدها در صنعت یخ سازی و برق پیشرو بود.

دستگاه حضور و غیاب بوشهر

شرکت مهرکیا تخصصی ترین مرکز ارائه انواع دستگاه های حضور و غیاب و ACCESS CONTROL و تولید کننده نرم افزار حضور و غیاب ویسمن در استان بوشهر است.

مهرکیا دارای بیش از 5 سال سابقه در تولید نرم افزار حضور و غیاب و حقوق و دستمزد یکپارچه با محیطی ساده کارا و پویا با دسترسی سریع به قابلیت ها است و افتخار پشتیبانی بیش از 1200 مشتری در سراسر ایران را دارد. ارائه دهنده دستگاه های حضور و غیاب سرعت تشخیص چهره و اثر انگشت در کمتر از صدم ثانیه در مدل های کارتی، اثر انگشت و تشخیص چهره با قابلیت های گوناگون مهرکیا اولین ارائه کننده نرم افزار حضور و غیاب مبتنی بر GPS در ایران نرم افزار حضور و غیاب ویسمن همراهی مطمئن برای شما در اداره کار بیمه و مالیات میباشد ** پشتیبانی کاملی را با مهرکیا تجربه نمایید ** مهرکیا ارائه کننده انواع دستگاه حضور و غیاب در بوشهر و تولید کننده انواع درب باز کن سیستم های تجهیزاتی هوشمند در سراسر ایران

دستگاه حضور و غیاب کارتی ، اثر انگشت و تشخیص چهره  

    ارسال برای کلیه نقاط استان بوشهر به صورت رایگان

مهرکیا ارائه کننده انواع دستگاه های حضور و غیاب کارتی و اثر انگشتی و تشخیص چهره با قابلیت گزارشات لحظه ای ورود و خروج Web control و قابلیت Access Control تمامی دستگاه ها دارای یک سال گارانتی تعمیر و تعویض قطعه به همراه نرم افزار حضور و غیاب نسخه پایه ویسمن رایگان (قابل نصب بر روی ویندوز و اندروید و IOS) می باشد باطری داخلی تمامی دستگاه ها قابلیت اتصال به باطری خارجی را دارا می باشد.

** یک سال گارانتی به همراه ده سال خدمات پس از فروش **

** یک سال پشتیبانی رایگان **

**خدمات پس از فروش مهرکیا**

**نرم افزار رایگان حضور و غیاب و حقوق دستمزد با ثبت پرسنل نامحدود **

**ثبت پرونده پرسنلی و استخدامی**

** همراه با فایل های آموزشی نصب و راه اندازی و ویدیو های آموزشی **

با 5 سال سابقه تولیددر نرم افزار حضور و غیاب حقوق دستمزد یکپارچه وب ویندوز اندروید وIOS

سازگار با 96 مدل دستگاه موجود بازار

سایت اختصاصی نرم افزار

Http://www.vismanIT.com

و نصب بیش از هزار دستگاه حضور و غیاب در سازمانها و ارگان ها، ارائه انواع دستگاه کنترل تردد و حضور و غیاب مخصوص ادارات و سازمانها، دستگاه حضور و غیاب مخصوص مدارس، دستگاه حضور و غیاب مخصوص کارخانه ها و کارگاه ها، دستگاه حضور و غیاب دفاتر و شرکتها لیست قیمت دستگاه های حضور و غیاب جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. شماره تماس :   09120405047   –  09120405057