دستگاه حضور و غیاب اردبیل

شرکت مهرپویان کهکشان رایانه (ثبت 50737) با نام تجاری مهرکیا از سال 92 درشهر اردبیل شروع به فعالیت نمود. مهرکیا در زمینه تولید و ارائه سیستم‌های یکپارچه کنترل تردد، نرم‌افزار جامع حضور و غیاب و حقوق و دستمزد است. در زمینه تولید نرم افزار و فروش انواع دستگاه های حضور و غیاب و حقوق و دستمزد و کنترل ترد فعالیت می نماید. هم اکنون مهرکیا مفتخر است به تمامی شهرهای ایران از طریق نمایندگان فعال خود به مشتریان خود خدمت رسانی کند.

دستگاه حضور و غیاب
دستگاه حضور و غیاب در اردبیل

 شرکت مهرکیا بـرای سفارش خرید و مشاوره رایگان در شهر اردبیل پاسخگوی شماست.

همراه با نسخه نرم افزار حضور و غیاب ویسمن بصورت رایگان
18 ماه گارانتی دستگاه و 4 سال گارانتی سنسور
10 سال
خدمات پس از فروش
یک سال
پشتیبانی نرم افزار
ارسال رایگان دستگاه
به سراسر ایران

مشتریان اردبیلی مهرکیا

معرفی شهر اردبیل

اردبیل مرکز استان اردبیل از شهرهای سردسیر و شمالی ایران است. اردبیل شهری با تاریخی بلند و تاثیرگذار است و با طبیعت زیبا و فرهنگ غنی‌ اش مانند نگینی در گوشه ‌ای از آذربایجان می ‌درخشد. حدود دو سوم مساحت استان اردبیل را کوهستان ‌ها تشکیل می‌ دهند. به همین علت آب و هوای آن متأثر از این کوهستان ها سرد و خشک است و اردبیل به عنوان یکی از سردترین استان‌ های ایران شناخته می‌ شود، به گونه ‌ای که در شب ‌های تابستان نیز گاهی سرمای هوا غلبه می‌ کند. به طور کلی اقلیم نیمه خشک، زمستان ‌های سرد و تابستان ‌های خنک و معتدل از ویژگی‌ های آب و هوایی شهرستان اردبیل است. این شهر در زمستان ‌ها اغلب پوشیده از برف است و بیشترین بارش‌ های باران در اردبیل نیز در بهار صورت می ‌گیرد. اردبیل در گذشته به نام های آرتاویل یا آردویل شناخته می شد، در گذر زمان به تدریج از آرتاویل به اردبیل تغییر یافت. واژه آرتا به معنای مقدس و واژه ویل به معنای شهر است. در حقیقت اردبیل را ناحیه مقدس یا شهر مقدس نامگذاری کرده‌اند. بیشترین اهمیت شهر اردبیل از زمان ظهور سلسله صفویه بود که به آغاز آبادانی و شکوفایی این شهر منجر شد. این توجه خاص به شهر اردبیل در زمان صفویان به این علت است که شیخ صفی الدین اردبیلی بزرگ خاندان صفویه، ساکن شهر اردبیل بود و در همانجا نیز به خاک سپرده شد. از آن زمان به بعد با وجود اینکه تبریز پایتخت سلسله صفویان انتخاب شد، شهر اردبیل پایتخت معنوی شاهان صفوی بود و اهمیت زیادی برای آن‌ ها داشت. آذربایجان از دیرباز خاستگاه تمدن ایرانی بوده و شهر اردبیل آئینه تمام نمای فرهنگ آذری و ایرانی است. از بلندای سپید قله سبلان گرفته تا دشت‌های سرسبز مغان، از بقعه شیخ صفی گرفته تا مسجد جامع زیبای آن، همگی حاکی از سرزمینی زیبا و مردمانی پر شور و شعور در شهر اردبیل است.

دستگاه حضور و غیاب اردبیل

مهرکیا تخصصی ترین مرکز ارائه دهنده انواع دستگاههای حضور غیاب و تولید کننده نرم افزار حضور غیاب و حقوق دستمزد در استان اردبیل و سراسر ایران است.

شرکت مهرکیا ارائه کننده انواع دستگاه های حضور و غیاب کارتی، اثر انگشت و تشخیص چهره با منوی بسیار ساده و کاملا فارسی به همراه قابلیت های گوناگون مهرکیا دارای بیش از 5 سال سابقه در تولید نرم افزار حضور غیاب و حقوق و دستمزد یکپارچه است و در حال حاضر بیش از 1200 مشتری در سراسر ایران را پشتیبانی می کند. ** پشتیبانی خوب و کاملی را با تیم مهرکیا تجربه نمایید ** شرکت مهرکیا اولین تولید دهنده نرم افزار حضور غیاب مبتنی بر GPS در سراسر ایران مهرکیا ارائه دهنده انواع دستگاه های حضور و غیاب در اردبیل و تولید کننده انواع درب باز کن سیستم های تجهیزاتی هوشمند در سراسر ایران
دستگاه حضور و غیاب کارتی ، اثر انگشت و تشخیص چهره        ارسال برای کلیه نقاط استان اردبیل به صورت رایگان مهرکیا ارائه دهنده انواع دستگاه های حضور و غیاب : کارتی ( قابلیت تعریف 10000 کارتی) – دستگاه های کارتی و اثر انگشت با امکانات متفاوت – دستگاه های کارتی و تشخیص چهره با 2 دوربین مادون قرمز برای شناسایی سه بعدی و در نور کم – دستگاه های کارتی، اثر انگشت و تشخیص چهره با قابلیت گزارشات لحظه ای ورود و خروج Web control و قابلیت Access Control باطری داخلی کلیه دستگاه ها قابلیت اتصال به باطری خارجی را دارا می باشد. همه دستگاه های حضور غیاب مهرکیا دارای یک سال گارانتی و نرم افزار حضور و غیاب ویسمن رایگان (قابل نصب بر روی ویندوز اندروید IOS) می باشد   ** یک سال گارانتی تعمیر و تعویض قطعه** ** 10 سال خدمات پس از فروش ** **نرم افزار رایگان حضور و غیاب و حقوق دستمزد با پرسنل نامحدود ** **یک سال پشتیبانی رایگان ** خدمات پس از فروش مهرکیا ** همراه با فایل های آموزشی نصب و راه اندازی ، ربات و ویدیو های آموزشی** با 5 سال سابقه تولیددر نرم افزار حضور و غیاب حقوق دستمزد یکپارچه وب ویندوز اندروید و IOS (سازگار با 96 مدل دستگاه موجود بازار) سایت اختصاصی نرم افزار Http://www.vismanIT.com مهرکیا با نصب بیش از هزار دستگاه حضور و غیاب در سازمانها و ارگان ها، ارائه انواع دستگاه کنترل تردد و حضور و غیاب مخصوص ادارات و سازمانها، دستگاه حضور و غیاب مخصوص مدارس، دستگاه حضور و غیاب مخصوص کارخانه ها و کارگاه ها، دستگاه حضور و غیاب دفاتر و شرکتها در سراسر کشور پیشتاز است. لیست قیمت دستگاه های حضور و غیاب برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید محصولات و دستگاه های حضور و غیاب مهرکیا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. شماره تماس :       09120405047     –       09120405057