دستگاه حضور و غیاب مشهد

شرکت مهرپویان کهکشان رایانه (ثبت 50737) با نام تجاری مهرکیا از سال 92 در شهر مشهد شروع به فعالیت نمود. مهرکیا در زمینه تولید و ارائه سیستم‌های یکپارچه کنترل تردد، نرم‌افزار جامع حضور و غیاب و حقوق و دستمزد است. در زمینه تولید نرم افزار و فروش انواع دستگاه های حضور و غیاب و حقوق و دستمزد و کنترل ترد فعالیت می نماید. هم اکنون مهرکیا مفتخر است به تمامی شهرهای ایران از طریق نمایندگان فعال خود به مشتریان خود خدمت رسانی کند.

دستگاه حضور و غیاب
دستگاه حضور و غیاب در مشهد

 شرکت مهرکیا بـرای سفارش خرید و مشاوره رایگان در شهر مشهد پاسخگوی شماست.

همراه با نسخه نرم افزار حضور و غیاب ویسمن بصورت رایگان
18 ماه گارانتی دستگاه و 4 سال گارانتی سنسور
10 سال
خدمات پس از فروش
یک سال
پشتیبانی نرم افزار
ارسال رایگان دستگاه
به سراسر ایران

مشتریان مشهدی مهرکیا

معرفی شهر مشهد

مشهد مرکز استان خراسان رضوی، دومین کلان شهر ایران نامی آشنا برای تمام ایرانی هاست. شهر مشهد شهری زیارتی و سیاحتی در شمال شرق کشور است و مهم ترین قطب گردشگری مذهبی کشور و همچنین دومین شهر مذهبی جهان به شمار می رود. قدمت سکونت در مشهد بر اساس اکتشافات بدست آمده به هزاره پنجم قبل از میلاد بر می گردد. این شهر در گذشته محل زندگی و سکونت اقوام آریایی بوده و نام خود را از آرامگاه مقدس حضرت امام رضا(ع) گرفته است. واژه مشهد در لغت به معنای شهادتگاه و جایگاه قبور بزرگان و ائمه می باشد. شهر مشهد دارای آب و هوایی معتدل متمایل به سرد و خشک است و تابستان هایی گرم و خشک و زمستان هایی سرد و مرطوب دارد. این شهر از لحاظ صنعتی و اقتصادی رتبه دوم کشور را نیز داراست به گونه ای که از کانون های اصلی تولید چرم در کشور و همچنین دومین قطب تولید خودرو در ایران به شمار می رود. شهر مقدس مشهد از لحاظ تسهیلات و امکانات شهری و حمل و نقل درون شهری و برون شهری در ردیف رتبه های اول کشور قرار گرفته است. این شهر تنها به دلیل وجود جاذبه هایی چون حرم امام رضا(ع) قطب گردشگری کشور نام نگرفته، بلکه داشتن امکانات و تسهیلات گردشگری نیز در اهمیت این منطقه موثر بوده است. مشهد به صنایع دستی و سوغاتی های بی نظیری مانند زیورآلاتی با سنگ های عقیق و فیروزه، چرم های خوش دوخت و زعفران خوش عطر و طعم اصیل معروف است.

دستگاه حضور و غیاب مشهد

مهرکیا تخصصی ترین مرکز ارائه انواع دستگاه های ساعت زني و حضور و غياب و ACCESS CONTROL و تولید کننده نرم افزار حضور و غیاب ویسمن با محیطی ساده کارا و پویا در استان خراسان رضوی و در مشهد است.

شرکت مهرکیا با بیش از 5 سال سابقه در تولید نرم افزار حضور و غیاب حقوق دستمزد یکپارچه و پشتیبانی بیش از 1200 مشتری در سراسر ایران ارائه دهنده انواع دستگاه های حضور و غیاب با قابلیت های گوناگون با سرعت تشخیص چهره و اثر انگشت در کمتر از صدم ثانیه مهرکیا اولین ارائه کننده نرم افزار حضور و غیاب مبتنی بر GPS در ایران نرم افزار حضور و غیاب ویسمن همراهی مطمئن برای شما در اداره کار بیمه و مالیات میباشد امکان برقراری ارتباط نرم افزار با ۹۶ مدل دستگاه های موجود در بازار (مدل های سازگار با نرم افزار) ** پشتیبانی خوب و کامل را با ما تجربه کنید** مهرکیا تولید کننده انواع درب بازکن سیستم های تجهیزاتی هوشمند و ارائه دهنده دستگاه حضور و غیاب در مشهد و سراسر ایران
دستگاه حضور و غیاب کارتی ، اثر انگشت و تشخیص چهره        ارسال برای کلیه نقاط استان خراسان رضوی و شهر مشهد به صورت رایگان مهرکیا ارائه دهنده انواع :
  1.  دستگاه های کارتی (با قابلیت تعریف 10000 کارت) و اثر انگشت با امکانات متفاوت
  2.  دستگاه های کارتی و تشخیص چهره با 2 دوربین مادون قرمز برای شناسایی سه بعدی و در نور کم مناسب مشاغلی که نمی توانند از اثر انگشت استفاده کنند
  3.  دستگاه های کارتی، اثر انگشت و تشخیص چهره با قابلیت گزارشات لحظه ای ورود و خروج Web control و قابلیت Access Control
همه دستگاه های شرکت مهرکیا دارای یک سال گارانتی و نرم افزار حضور و غیاب ویسمن رایگان (قابل نصب بر روی ویندوز اندروید IOS) می باشد و باطری داخلی کلیه دستگاه ها قابلیت اتصال به باطری خارجی را دارا می باشد.

** یک سال گارانتی تعمیر و تعویض قطعه **

** به همراه 10 سال خدمات پشتیبانی **

**نرم افزار رایگان حضور و غیاب و حقوق دستمزد با پرسنل نامحدود **

**تمای دستگاه های حضور و غیاب به همراه نرم افزار ویسمن دارای یک سال پشتیبانی رایگان **

** همراه با فایل آموزشی نصب و راه اندازی و ویدیو های آموزشی**

خدمات پس از فروش مهرکیا

مهرکیا دارای 5 سال سابقه تولید در نرم افزار حضور و غیاب حقوق دستمزد یکپارچه وب ویندوز اندروید و IOS

سایت اختصاصی نرم افزار

Http://www.vismanIT.com

مهرکیا با نصب بیش از هزار دستگاه حضور و غیاب در سازمانها و ارگان ها، ارائه انواع دستگاه کنترل تردد و حضور و غیاب مخصوص ادارات و سازمانها، دستگاه حضور و غیاب مخصوص مدارس، دستگاه حضور و غیاب مخصوص کارخانه ها و کارگاه ها، دستگاه حضور و غیاب دفاتر و شرکتها در سراسر کشور و در مشهد پیشتاز است. برای مشاوره خرید محصولات مهرکیا و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

لیست قیمت دستگاه های حضور و غیاب مهرکیا

شماره تماس :   09120405047  –   09120405057