دستگاه حضور و غیاب سنندج

شرکت مهرپویان کهکشان رایانه (ثبت 50737) با نام تجاری مهرکیا از سال 92 در شهر سنندج شروع به فعالیت نمود. مهرکیا در زمینه تولید و ارائه سیستم‌های یکپارچه کنترل تردد، نرم‌افزار جامع حضور و غیاب و حقوق و دستمزد است. در زمینه تولید نرم افزار و فروش انواع دستگاه های حضور و غیاب و حقوق و دستمزد و کنترل ترد فعالیت می نماید. هم اکنون مهرکیا مفتخر است به تمامی شهرهای ایران از طریق نمایندگان فعال خود به مشتریان خود خدمت رسانی کند.

دستگاه حضور و غیاب
دستگاه حضور و غیاب در سنندج

 شرکت مهرکیا بـرای سفارش خرید و مشاوره رایگان در شهر سنندج پاسخگوی شماست.

همراه با نسخه نرم افزار حضور و غیاب ویسمن بصورت رایگان
18 ماه گارانتی دستگاه و 4 سال گارانتی سنسور
10 سال
خدمات پس از فروش
یک سال
پشتیبانی نرم افزار
ارسال رایگان دستگاه
به سراسر ایران

مشتریان سنندجی مهرکیا

معرفی شهر سنندج

شهر سنندج واقع در غرب ایران، مرکز استان کردستان و از شهرهای فرهنگی ایران است. این شهر از دیرباز مهد تمدن‌ های باستانی بوده است. سنندج در میان چند کوه قرار گرفته است و از سمت غرب توسط کوه‌ آبیدر، از سمت شمال توسط کوه شیخ معروف و از سمت جنوب توسط کوه سراج الدین محاصره شده ‌است. این شهر به دلیل موقعیت خود در میان چند کوه به صورت طبیعی شبیه به قلعه یا دژی محافظت شده ‌است و به دلیل موقعیت کوهستانی که دارد شهری پر باران است. آب و هوای این شهر سرد و نیمه خشک است و دمای آن در برخی روزهای زمستانی به منفی 12 درجه هم می ‌رسد. زمستان ‌های سنندج یخبندان است و البته این امر خود از جاذبه های شهر سنندج به شمار می آید. در سنندج آثار معماری فراوانی از دوره‌ های صفویه و قاجاریه باقی مانده است. وجود این آثار باعث شده تا شهر سنندج از لحاظ بافت معماری سنتی بسیار غنی باشد. سنندج شهری کوچک و آرام است، اما این شهر کوچک مرکز فرهنگی غنی و باستانی ا‌ست. آنچه که از همه بیشتر این شهر را دیدنی‌ کرده است، فرهنگ خاص و پرشور مردمان کرد است. فرهنگی شاد و پر هیاهو که ریشه در دل تاریخ کهن ایران زمین دارد.

دستگاه حضور و غیاب سنندج

مهرکیا ارائه دهنده انواع دستگاه های حضور و غیاب و تولید کننده انواع درب باز کن های سیستم های تجهیزاتی هوشمند در استان کردستان و شهرستان سنندج

شرکت مهرکیا تخصصی ترین مرکز تولید کننده نرم افزار حضور و غیاب ویسمن قابل نصب بر روی ویندوز اندروید و iOS و نسخه تحت وب در سراسر ایران است.

شرکت مهرکیا با سابقه ای بیش از 5 سال در حوزه تولید نرم افزار حضور و غیاب و حقوق دستمزد یکپارچه و ارائه پشتیبانی به بیش از 1200 مشتری در سراسر ایران مهرکیا ارائه دهنده دستگاه های حضور و غیاب در مدل های کارتی، اثر انگشت و تشخیص چهره با منوی کاملا فارسی با قابلیت های گوناگون در سنندج ** پشتیبانی خوب را با ما تجربه نمایید ** مهرکیا اولین ارائه کننده نرم افزار حضور و غیاب مبتنی بر GPS در ایران
دستگاه حضور و غیاب کارتی ، اثر انگشت و تشخیص چهره        ارسال برای کلیه نقاط ایران به صورت رایگان کلیه دستگاههای حضور و غیاب مهرکیا دارای یک سال گارانتی (تعمیر و تعویض قطعه) و نرم افزار حضور و غیاب ویسمن رایگان (قابل نصب بر روی ویندوز اندروید IOS) می باشد

** یک سال گارانتی **

**نرم افزار رایگان حضور و غیاب و حقوق دستمزد نسخه پایه با قابلیت ثبت پرسنل نامحدود **

** یک سال پشتیبانی رایگان **

** همراه با فایل آموزشی نصب و راه اندازی _ ربات _ ویدیو های آموزشی **

خدمات پس از فروش مهرکیا

مهرکیا با 5 سال سابقه تولید در نرم افزار حضور و غیاب حقوق دستمزد یکپارچه وب ویندوز اندروید وIOS (سازگار با 96 مدل دستگاه موجود بازار) ارائه دهنده :
  1.  دستگاه های کارتی ( قابلیت تعریف 10000 کارت)
  2. دستگاه های کارتی و اثر انگشت با امکانات متفاوت
  3.  دستگاه های کارتی و تشخیص چهره با 2 دوربین مادون قرمز برای شناسایی سه بعدی و در نور کم مناسب مشاغلی که نمی توانند از اثر انگشت استفاده کنند
  4.  دستگاه های کارتی، اثر انگشت و تشخیص چهره با قابلیت گزارشات لحظه ای ورود و خروج Web control و قابلیت Access Control و باطری داخلی کلیه دستگاه ها قابلیت اتصال به باطری خارجی را دارا می باشد.

سایت اختصاصی نرم افزار

Http://www.vismanIT.com

و نصب بیش از هزار دستگاه حضور و غیاب در سازمانها و ارگان ها، ارائه انواع دستگاه کنترل تردد و حضور و غیاب مخصوص ادارات و سازمانها، دستگاه حضور و غیاب مخصوص مدارس، دستگاه حضور و غیاب مخصوص کارخانه ها و کارگاه ها، دستگاه حضور و غیاب دفاتر و شرکتها برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

شماره تماس : 09120405047-09120405057

لیست قیمت دستگاه های حضور و غیاب