امکانات نرم افزار حضور و غیاب ویسمن در تمامی نسخه ها

امکانات نرم افزار حضور غیاب ویسمن

امکانات و ویژگی های نرم افزار حضور و غیاب ویسمن در نسخه های مختلف

چرا باید از نرم افزار ویسمن استفاده نمود ؟

امکانات نرم افزار حضور غیاب ویسمن- افزایش رضایت مندی و مسئولیت پذیری کارکنان و کاهش خطای انسانی در محاسبه دقیق حقوق و دستمزد کارکنان به وسیله نرم افزار ویسمن، موجب رضایت مندی پرسنل و افزایش مسئولیت پذیری آنها خواهد شد.

مدیریت پیشرفته نیروهای برون سازمانی (بازاریابان، رانندگان، بازرسان و …):

با استفاده از نرم افزار ویسمن برای نیروی های بیرونی سازمان اعم از رانندگان، بازاریابان، بازرسان و ….میتوان ماموریت تعریف کرد و توسط حضور در مکان هدف حضور خود را به مدیریت اعلام کنند.

کاهش خطاهای انسانی و محاسبات پیچیده:

نرم افزار ویسمن به شما کمک می کند تا خطاهای انسانی و محاسبات پیچیده برای تسویه مرخصی، اضافه کاری، ضریب های حقوق، تأخیر و … به شدت کاهش پیدا کند.

گزارش های پیشرفته در بخش های مختلف نرم افزار:
به کمک نرم افزار ویسمن می توان با توجه به هر مجموعه انواع گزارشات کارکرد پرسنل را به صورت کاملأ پویا و دلخواه ایجاد نمود.

پایان دادن به فرایندهای پیچیده و خسته کننده:
به کمک نرم افزار ویسمن به تمامی فرایندهای پیچیده و خسته کننده برای محاسبه ساعت های ورود و خروج پرسنل و محاسبه حقوق و دستمزد آنها پایان می دهید.

نظارت نامحسوس با محوریت قوانین از پیش تعیین شده شرکت:
در طراحی نرم افزار ویسمن تلاش کرده ایم استرس و نگرانی های روزانه کارفرمایان را در مورد ورود و خروج به موقع کارکنان و عملکرد صحیحشان کاهش دهیم

امکانات نرم افزار ویسمن نسخه لایت

نرم افزار حضور و غیاب ویسمن نسخه لایت دارای قابلیت تعریف 50 پرسنل می باشد و می توان تا 2 دستگاه حضور و غیاب را در این نسخه از نرم افزار تعریف نمود.

در نسخه لایت می توان نرم افزار ویسمن را بر روی سیستم سرور نصب نمود که در مجموع قابلیت ثبت یک کاربر سیستم (کلاینت) را دارا می باشد. این نسخه از نرم افزار قابلیت تعریف 5 گروه کاری را دارد.

در نسخه لایت امکان استفاده از دیتابیس سرعت بالا وجود دارد. دیتابیس sql برای ذخیره سازی اطلاعات نصب می شود.

از دیگر امکانات نسخه لایت قابلیت تهیه گزارش مانده مرخصی می باشد. به این صورت می توانید توسط این نسخه از نرم افزار انواع گزارش مرخصی ماهانه و سالانه را تهیه کنید و مشاهده کنید که هر کارمند چه میزان از مرخصی خود را استفاده کرده و چه میزان از مرخصی وی باقی مانده است.

ماژول حقوق و دستمزد نسخه لایت از نوع پایه می باشد. ماژول حقوق و دستمزد پایه امکان افزودن پارامتر جدید به فیش حقوقی را ندارد و تنها می توانید از موارد اصلی از پیش تعریف شده استفاده کنید و بر روی موارد پیش فرض فرمول بنویسید.

تعداد قوانین حقوق و دستمزد در این نسخه محدود است. به این صورت که 5 فرمول برای پرداخت و 2 فرمول برای کسر کار وجود دارد که می توان این فرمول ها را تغییر داد.

همه نسخه های ویسمن قابلیت ارتباط با نرم افزار حسابداری را دارند و شما می توانید اطلاعات گزارشات خود را به صورت اکسل دریافت و داخل نرم افزار حسابداری استفاده کنید.

امکان ایجاد لیست بیمه و مالیات در نسخه لایت نرم افزار وجود دارد. به این صورت که می توانید بیمه پرسنل را از طریق نرم افزار تعریف کنید و سهم کارمند و کارفرما را تعریف نمایید تا پایان هر ماه سهم بیمه کارمند از حقوق آنان کسر شود. همین طور می توانید مالیات را هم به گونه ای تنظیم کنید تا به صورت خودکار از حقوق پرسنل کسر گردد.

امکان گزارش ساز در نسخه لایت نرم افزار وجود دارد و شما می توانید از 5 گزارشی که به صورت پیش فرض در نرم افزار وجود دارد استفاده کنید.

سیستم تخلیه اطلاعات در نسخه لایت به صورت فراخوانی آنلاین لوکال است. به این صورت که شما می توانید یک کابل شبکه از دستگاه حضور و غیاب به سیستمی که نرم افزار روی آن نصب شده وصل نمایید و اطلاعات دستگاه را تخلیه کنید. همچنین با اتصال فلش مموری به دستگاه نیز این امکان برای شما وجود دارد.

نسخه لایت نرم افزار ویسمن در بخش حقوق و دستمزد دارای قابلیت های زیر می باشد:

امکان فرمول نویسی برای پرداخت ها و کسورات به تعداد محدود

امکان صدور حکم کارگزینی و قرارداد کار

امکان تعریف کارفرمایان و کارگاه جهت ثبت شماره بیمه

قابلیت دریافت فایل بیمه پرسنل یا اختصاص پرسنل، کارفرما و مشخص کردن سهم کارفرما و پرسنل

امکان تعریف دسته مالیات به صورت ماهانه

امکان تعریف سنوات برای پرسنل

امکان دریافت فیش حقوقی و لیست حقوق

امکان اختصاص پارامترهای حقوقی

امکانات نرم افزار نسخه پرولایت:

نرم افزار ویسمن نسخه پرولایت دارای قابلیت تعریف 100 پرسنل می باشد و می توان تا 3 دستگاه حضور و غیاب را در این نسخه از نرم افزار تعریف نمود.

در نسخه پرولایت می توان نرم افزار ویسمن را بر روی سیستم سرور نصب نمود که در مجموع قابلیت ثبت یک کاربر سیستم (کلاینت) را دارا می باشد.

این نسخه از نرم افزار قابلیت تعریف 10 گروه کاری را دارد. همچنین قابلیت تعریف شیفت بیشتر از 24 ساعت در نسخه پرولایت قرار داده شده تا اگر شیفت کاری مجموعه شما بیشتر از 24 ساعت شود به این صورت که شیفت از ساعت 12 شب در یک روز بگذرد و وارد روز بعد شود بتوانید تقویم شیفت کار تعریف کنید.

در نسخه پرولایت امکان استفاده از دیتابیس سرعت بالا وجود دارد. دیتابیس sql برای ذخیره سازی اطلاعات نصب می شود.

از دیگر امکانات نسخه پرولایت قابلیت تهیه گزارش مانده مرخصی می باشد، به این صورت که می توانید توسط این نسخه از نرم افزار انواع گزارش مرخصی ماهانه و سالانه را تهیه کنید و مشاهده کنید که هر کارمند چه میزان از مرخصی خود را استفاده کرده و چه میزان از مرخصی وی باقی مانده است.

ماژول حقوق و دستمزد نسخه پرولایت از نوع پایه می باشد. ماژول حقوق و دستمزد پایه امکان افزودن پارامتر جدید به فیش حقوقی را ندارد و تنها می توانید از موارد اصلی از پیش تعریف شده استفاده کنید و بر روی موارد پیش فرض فرمول بنویسید.

تعداد قوانین حقوق و دستمزد در این نسخه محدود است به این صورت که 5 فرمول برای پرداخت و 2 فرمول برای کسر کار وجود دارد که می توان این فرمول ها را تغییر داد.

همه نسخه های ویسمن قابلیت ارتباط با نرم افزار حسابداری را دارند و شما می توانید اطلاعات گزارشات خود را به صورت اکسل دریافت و داخل نرم افزار حسابداری استفاده کنید.

امکان ایجاد لیست بیمه و مالیات در نسخه پرولایت نرم افزار وجود دارد، به این صورت که می توانید بیمه پرسنل را از طریق نرم افزار تعریف کنید و سهم کارمند و کارفرما را تعریف نمایید تا پایان هر ماه سهم بیمه کارمند از حقوق آنان کسر شود. همین طور می توانید مالیات را هم به گونه ای تنظیم کنید تا به صورت خودکار از حقوق پرسنل کسر گردد.

امکان گزارش ساز در نسخه پرولایت نرم افزار وجود دارد و شما می توانید از 5 گزارشی که به صورت پیش فرض در نرم افزار وجود دارد استفاده کنید. سیستم تخلیه اطلاعات در نسخه پرولایت به صورت آنلاین است به این صورت که شما می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را به دو صورت شبکه و آنلاین تخلیه کنید. همچنین با اتصال فلش مموری به دستگاه نیز این امکان برای شما وجود دارد.

نسخه پرولایت نرم افزار ویسمن در بخش حقوق و دستمزد دارای قابلیت های زیر می باشد:

امکان فرمول نویسی برای پرداخت ها و کسورات به تعداد محدود

امکان صدور حکم کارگزینی و قرارداد کار

امکان تعریف کارفرمایان و کارگاه جهت ثبت شماره بیمه

قابلیت دریافت فایل بیمه پرسنل یا اختصاص پرسنل، کارفرما و مشخص کردن سهم کارفرما و پرسنل

امکان تعریف دسته مالیات به صورت ماهانه

امکان تعریف سنوات برای پرسنل

امکان دریافت فیش حقوقی و لیست حقوق

امکان اختصاص پارامترهای حقوقی

امکانات نرم افزار نسخه حرفه ای:

نرم افزار ویسمن نسخه حرفه ای دارای قابلیت تعریف 150 پرسنل می باشد و می توان تا 5 دستگاه حضور و غیاب را در این نسخه از نرم افزار تعریف نمود.

در نسخه حرفه ای می توان نرم افزار ویسمن را بر روی سیستم سرور نصب نمود، همچنین به غیر از سرور امکان نصب نرم افزار بر روی دو سیستم دیگر هم وجود دارد که در مجموع قابلیت ثبت 3 کاربر سیستم (کلاینت) را دارا می باشد.

این نسخه از نرم افزار قابلیت تعریف 15 گروه کاری را دارد. همچنین قابلیت تعریف شیفت بیشتر از 24 ساعت در نسخه حرفه ای قرار داده شده تا اگر شیفت کاری مجموعه شما بیشتر از 24 ساعت شود به این صورت که شیفت از ساعت 12 شب در یک روز بگذرد و وارد روز بعد شود بتوانید تقویم شیفت کار تعریف کنید.

در نسخه حرفه ای امکان استفاده از دیتابیس سرعت بالا وجود دارد. دیتابیس sql برای ذخیره سازی اطلاعات نصب می شود.

از دیگر امکانات نسخه حرفه ای قابلیت تهیه گزارش مانده مرخصی می باشد، به این صورت که می توانید توسط این نسخه از نرم افزار انواع گزارش مرخصی ماهانه و سالانه را تهیه کنید و مشاهده کنید که هر کارمند چه میزان از مرخصی خود را استفاده کرده و چه میزان از مرخصی وی باقی مانده است.

در این نسخه می توان گروه های کاری عادی و ساعتی و شیفت طولی را برای پرسنل تعریف کرد و شیفت کاری و نوبت کاری نیز ایجاد و تنظیم نمود. از بخش قانون گذاری در گروه کاری می توان گروه های کاری و گروه کاری مرخصی را مدیریت کرد و یک سری قوانین برای شناوری کسورات، اضافه کاری ها و حتی تشویق و تنبیه کارکنان تنظیم نمود.

ماژول حقوق و دستمزد نسخه حرفه ای از نوع پیشرفته می باشد و تمامی امکانات مورد نیاز در بخش حقوق و دستمزد را داراست. به این صورت که می توانید پارامتر جدید به فیش خود اضافه کنید و بر روی پارامترهای از پیش تعریف شده و پارامترهای جدید فرمول بنویسید. تعداد قوانین حقوق و دستمزد در این نسخه نامحدود است و به هر تعداد که بخواهید می توانید قانون بگذارید.

همه نسخه های ویسمن قابلیت ارتباط با نرم افزار حسابداری را دارند و شما می توانید اطلاعات گزارشات خود را به صورت اکسل دریافت و داخل نرم افزار حسابداری استفاده کنید.

امکان ایجاد لیست بیمه و مالیات در نسخه حرفه ای نرم افزار وجود دارد، به این صورت که می توانید بیمه پرسنل را از طریق نرم افزار تعریف کنید و سهم کارمند و کارفرما را تعریف نمایید تا پایان هر ماه سهم بیمه کارمند از حقوق آنان کسر شود. همین طور می توانید مالیات را هم به گونه ای تنظیم کنید تا به صورت خودکار از حقوق پرسنل کسر گردد.

از دیگر ویژگی ها و امکانات نسخه حرفه ای نرم افزار ویسمن قابلیت تعریف صندوق و ارائه وام به پرسنل است، به این صورت که شما می توانید برای اعطای وام به کارکنان خود یک صندوق تعریف کنید و به پرسنل خود وام بدهید و اقساط وام را هر ماه از حقوق آنان کسر نمایید.

در نسخه حرفه ای امکان نصب یک نسخه موبایل اندورید نیز وجود دارد که بر روی گوشی مدیریت نصب و اجرا می شود.

این نسخه از نرم افزار قابلیت دریافت حضور و غیاب از اکسل را دارد. قابلیت گزارش ساز در نسخه حرفه ای نرم افزار به این صورت است که شما می توانید هر گزارشی را که نیاز داشتید تحت عنوان های مختلف در نرم افزار بسازید و از آن ها استفاده کنید. همچنین می توانید از گزارشات پیش فرض نرم افزار هم استفاده نمایید.

سیستم تخلیه اطلاعات در نسخه حرفه ای به صورت آنلاین است به این صورت که شما می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را به دو صورت شبکه و آنلاین تخلیه کنید. همچنین با اتصال فلش مموری به دستگاه نیز این امکان برای شما وجود دارد.

نسخه حرفه ای نرم افزار ویسمن در بخش حقوق و دستمزد دارای قابلیت های زیر می باشد:

فرمول نویسی برای پرداخت ها و کسورات به تعداد نامحدود

صدور حکم کارگزینی و قرارداد کار

تعریف کارفرمایان و کارگاه جهت ثبت شماره بیمه

قابلیت دریافت فایل بیمه پرسنل یا اختصاص پرسنل، کارفرما و مشخص کردن سهم کارفرما و پرسنل

تعریف دسته مالیات به صورت ماهانه

دریافت دیسکت بیمه و مالیات

تعریف سنوات برای پرسنل

قابلیت دریافت فایل اکسل کارکردهای دوره ای حضور و غیاب

دریافت فیش حقوقی و لیست حقوق

قابلیت ایجاد جزئیات قرارداد و اعمال آن بر روی فرمول های محاسباتی

اختصاص پارامترهای حقوقی

امکانات نرم افزار نسخه حرفه ای پلاس:

نرم افزار ویسمن نسخه حرفه ای پلاس دارای قابلیت تعریف 250 پرسنل می باشد و می توان تا 15 دستگاه حضور و غیاب را در این نسخه از نرم افزار تعریف نمود.

در نسخه حرفه ای پلاس می توان نرم افزار ویسمن را بر روی سیستم سرور نصب نمود، همچنین به غیر از سرور امکان نصب نرم افزار بر روی 9 سیستم دیگر هم وجود دارد که در مجموع قابلیت ثبت 10 کاربر سیستم (کلاینت) را دارا می باشد.

√ این نسخه از نرم افزار قابلیت تعریف گروه کاری به تعداد نامحدود را دارد. همچنین قابلیت تعریف شیفت بیشتر از 24 ساعت در نسخه حرفه ای پلاس قرار داده شده تا اگر شیفت کاری مجموعه شما بیشتر از 24 ساعت شود به این صورت که شیفت از ساعت 12 شب در یک روز بگذرد و وارد روز بعد شود بتوانید تقویم شیفت کار تعریف کنید.

در نسخه حرفه ای پلاس امکان استفاده از دیتابیس سرعت بالا وجود دارد. دیتابیس sql برای ذخیره سازی اطلاعات نصب می شود.

از دیگر امکانات نسخه حرفه ای پلاس قابلیت تهیه گزارش مانده مرخصی می باشد، به این صورت که می توانید توسط این نسخه از نرم افزار انواع گزارش مرخصی ماهانه و سالانه را تهیه کنید و مشاهده کنید که هر کارمند چه میزان از مرخصی خود را استفاده کرده و چه میزان از مرخصی وی باقی مانده است.

در این نسخه می توان گروه های کاری عادی و ساعتی و شیفت طولی را برای پرسنل تعریف کرد و شیفت کاری و نوبت کاری نیز ایجاد و تنظیم نمود. از بخش قانون گذاری در گروه کاری می توان گروه های کاری و گروه کاری مرخصی را مدیریت کرد و یک سری قوانین برای شناوری کسورات، اضافه کاری ها و حتی تشویق و تنبیه کارکنان تنظیم نمود.

ماژول حقوق و دستمزد نسخه حرفه ای پلاس از نوع پیشرفته می باشد و تمامی امکانات مورد نیاز در بخش حقوق و دستمزد را داراست. به این صورت که می توانید پارامتر جدید به فیش خود اضافه کنید و بر روی پارامترهای از پیش تعریف شده و پارامترهای جدید فرمول بنویسید. تعداد قوانین حقوق و دستمزد در این نسخه نامحدود است و به هر تعداد که بخواهید می توانید قانون بگذارید.

همه نسخه های ویسمن قابلیت ارتباط با نرم افزار حسابداری را دارند و شما می توانید اطلاعات گزارشات خود را به صورت اکسل دریافت و داخل نرم افزار حسابداری استفاده کنید.

امکان ایجاد لیست بیمه و مالیات در نسخه حرفه ای پلاس نرم افزار وجود دارد، به این صورت که می توانید بیمه پرسنل را از طریق نرم افزار تعریف کنید و سهم کارمند و کارفرما را تعریف نمایید تا پایان هر ماه سهم بیمه کارمند از حقوق آنان کسر شود. همین طور می توانید مالیات را هم به گونه ای تنظیم کنید تا به صورت خودکار از حقوق پرسنل کسر گردد.

از دیگر ویژگی ها و امکانات نسخه حرفه ای پلاس نرم افزار ویسمن قابلیت تعریف صندوق و ارائه وام به پرسنل است، به این صورت که شما می توانید برای اعطای وام به کارکنان خود یک صندوق تعریف کنید و به پرسنل خود وام بدهید و اقساط وام را هر ماه از حقوق آنان کسر نمایید.

در نسخه حرفه ای پلاس امکان نصب 25 نسخه موبایل اندورید نیز وجود دارد که هم بر روی گوشی مدیریت و هم بر روی گوشی پرسنل قابل نصب و اجرا می باشد.

این نسخه از نرم افزار قابلیت دریافت حضور و غیاب از اکسل را دارد. قابلیت گزارش ساز در نسخه حرفه ای پلاس نرم افزار به این صورت است که شما می توانید هر گزارشی را که نیاز داشتید تحت عنوان های مختلف در نرم افزار بسازید و از آن ها استفاده کنید. همچنین می توانید از گزارشات پیش فرض نرم افزار هم استفاده نمایید.

سیستم تخلیه اطلاعات در نسخه حرفه ای پلاس به صورت آنلاین است به این صورت که شما می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را به دو صورت شبکه و آنلاین تخلیه کنید. همچنین با اتصال فلش مموری به دستگاه نیز این امکان برای شما وجود دارد.

نسخه حرفه ای پلاس نرم افزار ویسمن در بخش حقوق و دستمزد دارای قابلیت های زیر می باشد:

فرمول نویسی برای پرداخت ها و کسورات به تعداد نامحدود

صدور حکم کارگزینی و قرارداد کار

تعریف کارفرمایان و کارگاه جهت ثبت شماره بیمه

قابلیت دریافت فایل بیمه پرسنل یا اختصاص پرسنل، کارفرما و مشخص کردن سهم کارفرما و پرسنل

تعریف دسته مالیات به صورت ماهانه

دریافت دیسکت بیمه و مالیات

تعریف سنوات برای پرسنل

قابلیت دریافت فایل اکسل کارکردهای دوره ای حضور و غیاب

دریافت فیش حقوقی و لیست حقوق

قابلیت ایجاد جزئیات قرارداد و اعمال آن بر روی فرمول های محاسباتی

اختصاص پارامترهای حقوقی

امکانات نرم افزار ویمسن نسخه پیشرفته:

نرم افزار ویسمن نسخه پیشرفته دارای قابلیت تعریف 500 پرسنل می باشد. می توان تا 30 دستگاه حضور و غیاب را در این نسخه از نرم افزار تعریف نمود.

در نسخه پیشرفته می توان نرم افزار ویسمن را بر روی سیستم سرور نصب نمود. همچنین به غیر از سرور امکان نصب نرم افزار بر روی 14 سیستم دیگر هم وجود دارد که در مجموع قابلیت ثبت 15 کاربر سیستم (کلاینت) را دارا می باشد.

این نسخه از نرم افزار قابلیت تعریف گروه کاری به تعداد نامحدود را دارد. همچنین قابلیت تعریف شیفت بیشتر از 24 ساعت در نسخه پیشرفته قرار داده شده تا اگر شیفت کاری مجموعه شما بیشتر از 24 ساعت شود به این صورت که شیفت از ساعت 12 شب در یک روز بگذرد و وارد روز بعد شود بتوانید تقویم شیفت کار تعریف کنید.

در نسخه پیشرفته امکان استفاده از دیتابیس سرعت بالا وجود دارد. دیتابیس sql برای ذخیره سازی اطلاعات نصب می شود.

از دیگر امکانات نسخه پیشرفته قابلیت تهیه گزارش مانده مرخصی می باشد. به این صورت که می توانید توسط این نسخه از نرم افزار انواع گزارش مرخصی ماهانه و سالانه را تهیه کنید و مشاهده کنید که هر کارمند چه میزان از مرخصی خود را استفاده کرده و چه میزان از مرخصی وی باقی مانده است.

در این نسخه می توان گروه های کاری عادی و ساعتی و شیفت طولی را برای پرسنل تعریف کرد و شیفت کاری و نوبت کاری نیز ایجاد و تنظیم نمود. از بخش قانون گذاری در گروه کاری می توان گروه های کاری و گروه کاری مرخصی را مدیریت کرد و یک سری قوانین برای شناوری کسورات، اضافه کاری ها و حتی تشویق و تنبیه کارکنان تنظیم نمود.

ماژول حقوق و دستمزد نسخه پیشرفته از نوع ماژول حقوق و دستمزد پیشرفته می باشد و تمامی امکانات مورد نیاز در بخش حقوق و دستمزد را داراست. به این صورت که می توانید پارامتر جدید به فیش خود اضافه کنید و بر روی پارامترهای از پیش تعریف شده و پارامترهای جدید فرمول بنویسید. تعداد قوانین حقوق و دستمزد در این نسخه نامحدود است و به هر تعداد که بخواهید می توانید قانون بگذارید.

همه نسخه های ویسمن قابلیت ارتباط با نرم افزار حسابداری را دارند و شما می توانید اطلاعات گزارشات خود را به صورت اکسل دریافت و داخل نرم افزار حسابداری استفاده کنید.

امکان ایجاد لیست بیمه و مالیات در نسخه پیشرفته نرم افزار وجود دارد. به این صورت می توانید بیمه پرسنل را از طریق نرم افزار تعریف کنید و سهم کارمند و کارفرما را تعریف نمایید تا پایان هر ماه سهم بیمه کارمند از حقوق آنان کسر شود. همین طور می توانید مالیات را هم به گونه ای تنظیم کنید تا به صورت خودکار از حقوق پرسنل کسر گردد.

از دیگر ویژگی ها و امکانات نسخه پیشرفته نرم افزار ویسمن قابلیت تعریف صندوق و ارائه وام به پرسنل است، به این صورت که شما می توانید برای اعطای وام به کارکنان خود یک صندوق تعریف کنید و به پرسنل خود وام بدهید و اقساط وام را هر ماه از حقوق آنان کسر نمایید.

در نسخه پیشرفته امکان نصب 500 نسخه موبایل اندورید نیز وجود دارد که هم بر روی گوشی مدیریت و هم بر روی گوشی پرسنل قابل نصب و اجرا می باشد.

این نسخه از نرم افزار قابلیت دریافت حضور و غیاب از اکسل را دارد. قابلیت گزارش ساز در نسخه پیشرفته نرم افزار به این صورت است که شما می توانید هر گزارشی را که نیاز داشتید تحت عنوان های مختلف در نرم افزار بسازید و از آن ها استفاده کنید. همچنین می توانید از گزارشات پیش فرض نرم افزار هم استفاده نمایید.

سیستم تخلیه اطلاعات در نسخه پیشرفته به صورت آنلاین است به این صورت که شما می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را به دو صورت شبکه و آنلاین تخلیه کنید. همچنین با اتصال فلش مموری به دستگاه نیز این امکان برای شما وجود دارد.

نسخه Final نرم افزار ویسمن در بخش حقوق و دستمزد دارای قابلیت های زیر می باشد:

فرمول نویسی برای پرداخت ها و کسورات به تعداد نامحدود

صدور حکم کارگزینی و قرارداد کار

تعریف کارفرمایان و کارگاه جهت ثبت شماره بیمه

قابلیت دریافت فایل بیمه پرسنل یا اختصاص پرسنل، کارفرما و مشخص کردن سهم کارفرما و پرسنل

تعریف دسته مالیات به صورت ماهانه

دریافت دیسکت بیمه و مالیات

تعریف سنوات برای پرسنل

قابلیت دریافت فایل اکسل کارکردهای دوره ای حضور و غیاب

دریافت فیش حقوقی و لیست حقوق

قابلیت ایجاد جزئیات قرارداد و اعمال آن بر روی فرمول های محاسباتی

اختصاص پارامترهای حقوقی

لیست امکانات نرم افزار
امکانات نرم افزار حضور غیاب ویسمن
کاتالوگ نرم افزار ویسمن

دانلود نسخه pdf

برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 02122175579 و 02122175579 تماس بگیرید

و جهت دریافت کاتالوگ نرم افزار ویسمن روی لینک رو به رو کلیک فرمایید.

 

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

فهرست عناوین